Besøk på highschool og konsert!

Som dere kanskje har fått med dere har disippelskapsklassen reist på teamtur igjen, og de kommer til å blogge litt om dette samtidig som vi er her i New Orleans.

I går hadde vi shoppedag nr 2, og tror de fleste er mettet på shopping for denne gang. På kvelden hadde vi en norsk aften, hvor det ble servert suppe fra huset, og vi hadde lovsangs- og delekveld, på den norske måten som vi er vant med.

I dag startet vi dagen med å dra på besøk på highschool! Der var vi med i en kortime, der vi lærte noen sanger av deres dirigent og motsatt. Det var veldig gøy å få oppleve hvordan de har det her på skolen, og hvor forksjellig det er fra hva vi er vant med.

I kveld inviterte vi til konsert her i sjømannskirka for alle som ville komme. Vi hadde tidligere fått beskjed om å invitere alle vi møtte, og det dukket opp en liten gjeng, både kjente og ukjente. Vi sang igjennom hele repertoiret og vi ble til og med dirigert av dirigenten til Arc Singers, Tyronne Foster på Total Praise! Det var så gøy! Konsentrasjonen var på topp og vi sang så høyt som vi aldri har gjort på den sangen før.

I dag har det forresten vært veldig varmt, varmere enn de andre dagene, noe som er deilig. Godt å få litt "sommer" før vi skal tilbake til kalde Norge igjen.

- Lovise (bloggansvarlig)