Disipplene på teamtur!

TEAM OSLO;D

En ny team uke er igang for disippel klassen, og denne gangen har Helene, Ingrid, Astri-Cathrine, Rina og Hanne Emilie har tatt turen til Oslo. Her er vi å ser i Nesodden misjonsmenighet og Oslo misjonskirke Betlehem. Vi ankom med buss på lørdag og kvelden gjekk på å ta seg til rette å slappe av.

På søndag reiste vi til Betlehem og var å hilste på menigheten.
Mandag var vi i full gang med samtale med pastoren i Nesodden misjonsmenighet, på kvelden reiste vi på kino å koste oss.

Tirsdag var det opp å hopp kl 05.30 og avgårde til Oslo får å bli med på bønn for Oslo, på kvelden var vi med på barnekor å hadde andakt og på kvelden ble vi invitert på middag til en ektepar i menigheten, der vi ble servert så mye mat at vi kunne trillet tilbake til kirka.

Onsdag har vi vert å gjort litt praktisk arbeid i Betlehem og vert på besøk hos eldre. Senere reiste vi på resturante med pastoren fra Betlehem og Nesodden, GØY!! Men etter en lang dag så holder vi oss inne for kvelden og koser oss i kirka. Vi trivs og ser frem til å se hva resten av uka vil bringe:)