Vårball på Ansgarskolen!

I går kveld var det endelig duket for ball på skolen, rettere sagt vårball! Jeg tror det var mange som gledet seg til dette, spesielt jentene, der samtlige hadde nydelige kjoler på seg! Guttene var kjekkere enn noen gang!
Kvelden begynte med ankomst i resepsjonen på rød løper, der alle fikk servert en velkomstdrink. Etter litt prat gikk alle inn og fant sine bord, og middagen kunne starte. Hannah og Linn Elise fra musikk gjorde en god jobb som konfransierer! Det ble servert tapas til middag og brownies og sjokolademousse til dessert, etterfulgt av kakebord, der kakene var bakt av frivillige elever, senere på kvelden! NAAM
Johann, sjef for Ansgar CREWet i år, hadde samlet sammet et band og spilte live musikk i aulaen og folk danset og koste seg! Det var kåring av prinsesse og prins; Therese og Tom, og for beste antrekk; Aina! Jeg tror at alle hadde en veldig fin kveld, det var ihvertfall ikke et fjes uten et smil!

kveldens beste antrekk!

Johann med band! Gina som solist

Prins og prinsesse

Konfransierene Linn Elise og Hannah