Nå er vi i gang!

Hei! Denne helga har vi hatt åpningshelg på Ansgarskolen! Mange nye elever og studenter har flyttet inn på studenthjemmet og det har vært en helg med masse på programmet.
På lørdagen var det stor grillfest for både foreldre og elever etterfulgt av konsert med Poplife senere på kvelden, noe som var kjempegøy! Det var også foreldresamling i kapellet og omvisning på skolen for alle som hadde interesse. På søndagen dro alle sammen til Hamresanden på aktivitetsdag for å bli bedre kjent. Vi avsluttet kvelden med årets første av mange lovsangskvelder her på Ansgar. Det var god stemning, god trøkk, og Jesus var definitivt tilstede!

I dag er det endelig ordentlig oppstart og første dag på skolebenken.
Jeg kan tenke meg at mange er spente på hva som venter, og jeg tror at det fleste går et veldig godt og lærerikt år i møte.

Varaordfører Jørgen Kristiansen, rektor Harald Nygaard og høyskolelektor Øyvind Sjegstad koste seg på grillfest!

God stemning med Poplife!

- Lovise (bloggansvarlig)