Informasjonsmøte om ATH og Teamlinje!

I dag fikk bibelskolen besøk av Øyvind Skjegestad, seksjonsleder for teologi og samfunnsvitenskaplige fag, Kjetil Høyer Jonassen, seksjonslede for musikk, og Thomas J. Vårlid, markedsfører ved Ansgarskolen.  Vi fikk informasjon om hvilke muligheter vi har ved Ansgarskolen til neste år, om det skulle være aktuelt for noen av oss.  Erfaringsmessig er det en del fra bibelskolen som velger å begynne på høyskolen etter bibelskoleåret.

I tillegg fikk vi også gladnyheten om at det til høsten vil bli startet opp en teamlinje!  Dette vil si et bibelskoleår nr. 2, med praksis.  Siden linjen er så ny var ikke alt helt bestemt til punkt og prikke, men det lød fristende likevel.  Kravet for å gå teamlinjen er å allerede ha gått ett år på bibelskole eller folkehøyskole.  Dette var dermed brennaktuelt for en del av oss som nå går bibelskolen på Ansgar, og kanskje ikke vet hva vi vil til høsten.

- Maren

Kunne du tenke deg et år på team? Klikk deg inn her!
Sjekk ut Ansgar Høgskoles nettsider her!