Oppstartshelg på Ansgar bibelskole og Ansgar høgskole! Spente studenter!

Årets oppstartshelg! Spente studenter!

Hei! Nå er vi endelig kommet tilbake etter sommerferie og vi gleder oss til det som ligger foran!
Vi har hatt årets oppstartshelg og studentrekord med nesten 400 elever og studenter! Det var to dager full av morro!
Lørdagen var hovedsaklig innflyttingsdag for alle som skal bo på studenthjemmet, og på søndag satt alle faderne og årets teamlinje og ventet på alle de spente elevene.

Søndagen begynte med samling i kapellet for alle foreldre og familie, samtidig som de nye studentene fikk omvisning rundt på campus. Etter dette var det duket for velkomstfest i skolens kantine, der det ble servert grillmat, kaker og is. Det var flere taler og musikkinnslag.

På kvelden var hele bibelskolen samlet i kapellet der de fikk bli litt bedre kjent, og etter dette var det en forrykende konsert av Poplife i skolens Aula! For en god stemning!

Mandagen besto av åpningsforelesning av Halvar Hagelia og klassevise samlinger med blikjent-aktiviteter og info for året. Alle studenter fikk også gratis lunsj i kantina, noe som de fleste kunne si seg fornøyd med!

Helga har altså vært preget av mange nye blikjentskaper, info og gøy og vi gleder oss til året som kommer!

Kunne du tenke deg et slikt år? Klikk deg inn på våre hjemmesider (her), så kan du lese mer om hva vi har å tilby.

- Lovise (bloggansvarlig)