Splitter nye kjøkken på Ansgarskolen (Ansgar Bibelskole & Ansgar Høgskole)

De såkalte 8er kjøkkene på studenthjemmet har sommeren og høsten 2014 gjennomgått totalrenovering og fremstår nå som nye og moderne kjøkken. Vi har fått dobbelt så stor plass som det var før og mange har nå valgt å gjøre kjøkkene sine skikkelig hjemmekoselige!

Her ser dere noen bilder:

På kjøkken 2!

Inne på kjøkken 2 møtte jeg bl.a Mia Malene og Frode som hadde noen gode ord på lager om både studenthjemmet og spesielt det nye kjøkkenet.

Frode, hva er bra med de nye kjøkkena?
Du får mye benkeplass og god plass i kjøleskap. I tillegg til grunnleggende kjøkkenutstyr.
For å blande inn noe viseord så må jeg si at den eneste begrensningen er seg selv! For eksempel: jeg fikk til å brenne risen i bunnen av gryta. Men det var et godt kjøkken til å brenne risen i!

Mia Malene, hvorfor valgte du å bo på studenthjemmet?
For å kunne bo nærme skolen, og for å ha det sosiale etter skolen og sånt.

Kunne du tenke deg et år på Ansgar Bibelskole eller studere på Ansgar Høskole? Les mer her

Tekst og foto: Espen Johansen
/Kommunikasjonsmedarbeider Ansgarskolen