Ansgar Gospel Choir og Ansgar Bibelskole på Vestlandsturné

Fredag morgen var vi pakket og klare til å reise på korturné til Vestlandet!

Første konserten med Ansgar Gospel Choir denne helgen, hadde vi på Hommersåk, på fredagskvelden. Vi var heldige og fikk overnatte i Frikirka rett ved.

Etter for mange en kort natt i Hommersåk, dro vi tidlig lørdag morgen videre til Stord. Med både buss og båt, kom vi oss fram! Her fikk vi tid til å dra til byen, handle, spise og sjekke ut plassen. Vår kjære Emilie viste oss hjembyen sin! Koselig by

Etter god middag, servert av folk i menigheten på Stord, hadde Syver og Odd Inge et bønneseminar. Klokka 20.00 var det full trøkk i salen og konserten var i gang!

Da kvelden kom og mange hadde lagt seg, satt Hege og Martinius, som frivillig tok på seg ansvaret som nattevakt oppe. Det endte opp med ansiktsmaske på begge to

Søndag gikk turen videre til Varhaug. Der ventet de på oss med hjemmelagd pizza til alle sammen. Med fullstappet kirke og god stemning, gjennomførte vi konserten!

Dette har vært en utrolig gøy, innholdsrik, slitsom, artig og sosial helg! Vi har blitt bedre kjent med hverandre og bygd enda sterkere bånd! Til slutt må jeg skryte av ”Lyd, lys, scene og AGC Crewet" som virkelig har stått på denne helgen! Rigget opp og ned til alle konsertene – stått opp tidlig og kommet seint i seng. Uten de hadde konsertene ikke vært mulig å gjennomføre!

Takk for en utrolig flott helg alle sammen! Se video fra helgen her

Tekst: Iselin Råmundd, Bibel og musikk.

Kunne du tenke deg å et år på bibelskole og være med Ansgar Gospel Choir på turne? Les mer om Ansgarskolen her