Ansgar Bibelskole inviterer deg til julebasar og juleforestilling

Disippelklassen skal i år igjen sørge for skikkelig julestemning på Hånes, og har dermed gleden av å invitere DEG til julebasar! 5. desember kl. 1730 i lokalene til Hånes Frikirke skjer det, og vi håper du vil ta med deg familie, venner og naboen.

Utover ettermiddagen blir det salg av lodd hvor du kan vinne mange fine premier, kafé hvor du kan kjøpe julegrøt, vafler eller kaker.
Viktigst av alt er at alt vi får inn går til Misjonsforbundets prosjekter i Colombia, hvor de jobber med blant annet at ekstremt fattige barn skal få gå på skole, rusomsorg og menighetsarbeid. Vi på Disippel er så heldige at vi får lov å reise ned for å se på arbeidet i Colombia i februar, noe vi gleder oss veldig til. Dermed får vi se akkurat hva pengene vi får inn går til, og møte alle de vi kan hjelpe!
Etter basaren kan du få med deg et forrykende juleshow av Musikklassen, så det blir virkelig en helaften!
God stemning for en god sak, kan det bli bedre? Velkommen skal du være!

Kunne du tenke deg et år på Bibelskole og kanskje være med på misjonsarbeidet i og rundt Colombia? Les mer om Ansgar Bibelskole her