Juleavslutning for Ansgar Bibelskole

Torsdag 4. desember var det dukket for årets julebord/juleavslutning for Ansgar Bibelskole.

Feststemte og veldig fint pyntede elever samlet seg i kantina hvor det var gjort klart til fest av Teamlinja (2. årslinjen) ved Bibelskolen og lærerne for årest julebord.

Kvelden ble startet av Daniel på Team Ansgar som fortalte kort om kvelden, før Team A:SM (musikkteamet på 2. årslinjen) sang "Mitt hjerte alltid vanker" for oss. Videre etter dette var det tid for middag og dessert, hvor vi også fikk høre damenestale av Aleksander og herrenestale av Solveig-Marie

Etter et skikkelig festmåltid bar det inn i aulaen, der var det tid for juletregang med Syver. Noe som i seg selv nesten kan anses som en skikkelig god runde med trim. En utrolig underholdende men koselig opplevelse som gir julestemning!

Men, kvelden slutta ikke her. Det bar tilbake til kantina hvor Team A:SM tok oss med i et par nye sanger. Før det var tid for kaker, riskrem og masse annet kos.

Før kvelden ble avsluttet så var det tid for utdeling av forskjellige "Årets" titler, ledet av Martine og Emilie.

Hele 25 titler ble utdelt denne gangen, det kan nevnes blant annet årets gladlaks, årets Ole Brum, årets bart og siden romantikken ofte blomstrer på Ansgarskolen så ble så klart ikke dette utelatt, årets kjærestepar ble også utdelt i tillegg til årest ungkar. Dette og mange flere titler. Helt til slutt var det tid for julegaveutdeling.

En skikkelig koselig kveld før vi nå har dratt hvert til vårt, i syd, vest, øst og nord. Vi savner dere alle allerede.

Tekst og foto: Espen Johansen
/Kommunikasjonsmedarbeider Ansgarskolen

Kunne du tenke deg et år på Bibelskole og få være med på kvelder som dette? Les mer om Ansgarskolen her