Musikklinjen ved Ansgar Bibelskole på studietur i New Orleans

Onsdag 14.januar tok musikk og lyd, lys, scene turen til New Orleans! Til tross for at den ene reisegruppen mistet flyet i New York, og måtte ta turen innom Texas, kom alle helskinnet fram før midnatt!

Vi har storkost oss den første uka i New Orleans! Vi har opplevd mye ny kultur, fått shoppet en god del, sett mange ulike gospelkirker, besøkt en high school, badet i Mexicogolfen og mye mer.

Det å synge/ ha konsert her i New Orleans, er vanvittig gøy! Responsen til de i salen er enorm. Når vi begynner å synge spretter folk i salen opp og hyler. Utrolig kult å se den enorme gleden og det enorme engasjementet de har i menighetene her!

Søndag hadde vi gudstjenestemaraton. Vi startet 07.30 og var ferdige ca. 22.00! Etterpå satt vi igjen med mange inntrykk, slitne stemmer og slitne kropper. Var godt å komme hjem igjen til senga!!

Mandag var vi på lunsjbesøk hos skjønne Olivia. Hun disket opp med masse god mat. Vi fikk til og med smakt craw fish!! Det var utrolig godt! Vi var der i flere timer, lekte med mange skjønne unger, og fikk noen gode samtaler med de litt eldre.

Tekst: Iselin Råmunddal, Bibel & Musikk

Vurdert Bibelskole? Har du en musiker i deg og kunne tenke deg å utvikle den samtidig som du lærer om Bibelen? Les mer om Ansgarskolen her