Ansgar Gospel Choir på Drottningborg

Torsdag 19.februar var det tid for ny konsert med Ansgar Gospel Choir. Dette var første konsert etter at musikk klassens studietur til New Orleans og det medførte også at Syver hadde valgt ut en helt ny sang han hørte i New Orleans. Det er alltid spennende når man skal fremføre en sang for første gang, men koret klarte det med glans.

Til tross for at koret var sterkt redusert, da våre kjære disippler var på vei hjem til Norge fra Colombia, så ble det en konsert med trøkk og mye liv da elevene ved Drottningborg vet å skape liv.

Vi takker Drottningborg for denne gangen og gleder oss til å se dere igjen!

AGC legger snart ut på den årlige 10-dagersturnéen, i år går den på østlandet! Se oversikten under her for hvilken steder vi skal besøke i år

Foto: Jonas
Tekst: Espen Johansen
/Kommunikasjonsmedarbeider Ansgarskolen