Besøk av Pastor Cruz Maria og Kristin Lie

Mandag hadde vi storfint besøk av Pastor Cruz Maria, og pastor i Ytre Randesund misjonskirke, Kristin Lie.

Cruz Maria kom til Bogota for mellom 25 og 30 år siden. Hun vokste opp i Chocó, landsbygda,i Colombia. I løpet av mange år i Bogota, der hun jobbet som hushjelp for mange av de norske misjonærene, tok hun vanlig grunnskole, utdannet seg ved Filadelfias bibelskole (pinsevenner) og kjente etterhvert på kallet om å reise tilbake dit hun kommer fra. Det har hun gjort og i dag er hun pastor for flere menigheter, forkynner, organiserer og drifter et utstrakt arbeid. Området der hun bor og arbeider er preget av mye geriljavirksomhet og mange farer. Denne dama er både modig og djerv og hadde en meget spennende historie å fortelle.

Takk herre for at vi lever i et så godt og trygt land som Norge!

Lyst å ta et år på bibelskolen vår? Les mer her

pastor-cruz-maria-og-kristin-lie2