KRIK linjen på kajakktur

Tirsdag 29. August kjørte hele KRIK-klassen til Lillesand. Derfra startet en tredagers padletur. Tirsdagens etappe var slitsom med regn og motvind, men humøret ble holdt oppe med allsang og skravling. Med kun en velt og ganske vanntette kajakker gjennomførte alle etappen på en vellykket måte :) Kvelden ble tilbragt i Indre Årsnes med kort andakt, grillmat og kortspill.

Etter en natt i lavvo fortsatte turen til østre Randøya. Været var bedre, det samme var padleteknikken. Vel fremme ble lavvoene på ny satt opp. Klassen var delt inn i grupper som alle lagde mat på primus. Et par hadde krefter igjen til vannski og tube, resten hørte på jubelropene fra soveposen i lavvoene. Kvelden endte med andakt, bål og skravling.

Torsdagens etappe gikk fortere enn de andre, det å skulle komme hjem til dusj og myke senger var en stor motivasjon. Til tross for duskregn under frokosten, ble været bedre og også denne dagen!

KRIK klassen har kost seg masse på tur og gleder seg til resten av året sammen!

Tekst: Birgitte Andersen - Elev ved Krik-linjen

Lyst å ta et år på vår bibelskole? Les mer her