Vår/sommerball 2016

Fredagskveld 3.juni var det stelt i stand til ball for hele bibelskolen i den splitter nye konsertsalen. Alle elevene hadde tatt på finstasen og var klare for en konge kveld! Salen var pyntet med lang bord, lys, vimpler og blomster. Halvard og Even, fra KRIK klassen, var konferansierer for kvelden og gjorde en utmerket jobb med både synging, dansing og vitser. Underveis kunne vi skrive lapper som konferansierene leste opp og enten måtte gjøre selv eller som andre måtte gjøre, alt fra å holde tale til å gi en klem. Tapas og kaker sto på menyen for kvelden og som var laget av kvinnfolket på skolen. Jonas Kiplesund var hyret inn som fotograf og fikk gleden av å ta masse fine og festlige bilder. Kvelden ble avsluttet med live band på scenen, samtidig som det ble gos stemning på dansegulvet. En flott måte å feire ett år sammen på bibelskole! Takk til komiteen som stelte i stand og livebandet som spilte hele kvelden!

Lyst å ha et år på denne bibelskolen? Les mer

Av Hedda

sommerball-ansgar-bibelskole10