Bo på campus

Ved siden av skolen ligger studenthjemmet. Dette består av flere bygg som til sammen har plass til 144 elever/studenter. Her kan du velge blant 3 typer hybler/leiligheter til en rimelig pris.

Leilighetene er utstyrt med nødvendig kjøkkensutstyr og møbler. Byggene ligger vestvendt og mer enn halvparten av boenhetene har kveldssol og utsikt over sjøen. Studenthjemmet har treningsstudio og TV-stue. Vil du spise ”ute”, serveres det lunsj i skolens kantine (åpen mellom kl. 10:00 og 13:00).

Det er fortløpende opptak på studenthjemmet, og første-mann-til-mølla-prinsippet gjelder.

abs-sok-bolig

NB! Rusmidler og alkohol er ikke tillatt å oppbevare eller bruke på studenthjemmet eller skolens område.

Bor du på studenthjemmet og opplever feil eller mangler her kan du henvende deg direkte til skolens driftsavdeling. Vennligst fyll ut dette skjemaet.

Les mer om adresseendring og utlevering av post.