'Grace' by Ansgar Gospel Choir

Ansgar Gospel Choir har ikke fått opptrådd siden januar 2020, hvor koret hadde flere konserter i New Orleans. Grunnet Covid-19-pandemien ble det satt en stopper for all offentlig aktivitet. Men Ansgar Gospel Choir er nå tilbake. Årets elever og studenter ved Ansgarskolen og dens ansatte har produsert sangen "Grace" som går rett inn i påskens budskap.

Korets mangeårige dirigent Syver sier -"Vi tror litt for ofte at vi fikser alt selv, at vi har kontroll på alt og nærmest er perfekte. Men jo eldre jeg blir ser jeg mer og mer at jeg trenger hjelp. Livet blir ikke alltid slik jeg eller du hadde tenkt. Da er det fantastisk å høre Jesu ord på Golgata langfredag: "Det er fullbrakt". Han ga seg selv for mine feil, overtredelser og mangler. Det betyr at i Jesus er det alltid en ny begynnelse og en ny start. Vi kan legge bak det som ble feil og strekke oss etter det som ligger foran. Det er Nåde. Her kommer "Grace". Nyt den!"

NB! Hele releasekonserten kommer på YouTube 17.april.

Originally written by Jonathan McReynolds