KRIK på linjetur til Miami og St Croix

Dette skoleåret gikk linjeturen for KRIK-klassen til Miami og St Croix. Etter to år med lite reising og ingen utenlandsturer, så var dette virkelig utrolig gøy at vi fikk gjennomført.

På øya St Croix bodde vi på UiO sin base og der fikk vi bli kjent med to familier pluss to andre voksne som driver denne bibelskolen. Det var veldig hyggelig, og vi fikk sammen med disse ta del i bønn og lovsang og vi fikk være med på ha opplegg for barn som bor på øya og som UiO følger opp på en spesiell måte. Elevene på KRIK forberedte og gjennomførte leker og aktiviteter for barna og hadde andakt med dramatisering, og det var utrolig gøy å se på samspillet dem imellom og hvor gøy barna syntes det var å få være med på dette.

Vi hadde ulike turer på øya i jungel med tidepoolhike og på fjellet med sunrisehike. Vi fikk vært på seilbåttur med snorkling og få oppleve sunset på en av verdens fineste strender på Buck Island. På hjemturen seilte vi med delfinene rundt skroget på båten. Ganske så magisk og flott 😊.

Vi var også på kajakktur og fikk spilt spikeball og volleyball. Og selvfølgelig badet og lekt oss mye.

På kveldene hadde vi fine samlinger med troshistorier og ord for dagen. Og det var fint å kunne få be med og for hverandre.

De siste tre dagene var vi i Miami. Der besøkte vi en alligatorfarm og kjørt airboat.

Et stort høydepunkt for oss på turen var at vi var så heldige å få billetter til NBA kamp med storlagene Miami Heat mot LA Lakers. Sammen med 31 000 andre mennesker fikk vi oppleve den store stemningen og opplevelsen det var. Turen ble avsluttet siste dag med fallskjermhopp og store mengder med adrenalin. Et fint punktum for en veldig fin tur med en helt fantastisk gjeng med herlige ungdommer. Takknemlig!