Sommerturne 2020

Vi tar med oss sommer og standlivet til deg! Følg oss og møt oss der vi er.

Her kan du treffe oss

Vi starter turen vår der vi også skal avslutte den, nemlig på fantastiske Ansgarskolen!Her er planen å ha en avskjedsfest for våre miljøarbeidere som skal ut på tur og møte dere som venter der ute i Norge. Kom og bli med å ønske dem lykke til på reisen!

3nt-ansgar-kristiansand(1)-kvadrat-1

Har du en liten fjellgeit inni deg? Bli med oss å bestige Preikestolen den 1. Juli! Dette er ikke en altfor krevende tur, og du er velkommen om du bare vil henge på parkeringsplassen eller bli med hele veien opp til toppen. Vi gleder oss!

3nt-ansgar-preikestolen-kvadrat-1

Bor du i eller i nærheten av Stavanger? Dersom det er fint vær er planen vår å dra på Solastranda hvor det blir de tre gode S’ene: surfing, soling og stemning. Vi krysser fingrene for go´været og håper på å treffe deg der! Mer info kommer hvis det blir endringer.

3nt-ansgar-stavanger-kvadrat-1

Er du Brannsupporter eller kanskje naboen til Kygo? Ja, da bor du nok i nærheten av vår neste destinasjon, nemlig Bergen! Vår flotte bergenser/miljøarbeider Martine har lagd en plan for oss her, som vi gleder oss til å høre mer om!

3nt-ansgar-bergen-kvadrat-1

Den nordligste destinasjonen på vår tur er etter planen flotte Trondheim! Her er det kanskje noen som vil åpne opp sin eget «heim»? Vi kommer i hvert fall en tur og gleder oss til å se både Nidarosdommen og Lerkendal stadion.

3nt-ansgar-trondheim-kvadrat-1

Vår fine hovedstad Oslo er den neste byen på planen og vår største by for turneen. Det medfølger også at det bør være en av våre største arrangementer også, eller? Vi er spente på hva dere i Oslo har å tilby!

3nt-ansgar-oslo-kvadrat-1

Kristoffers hjemby, fantastiske Tønsberg, skal også bli fylt opp av liv og røre. Her har vi en uspikra plan, men mange ideer, som vi håper å få annonsere om ikke altfor lenge! Gled dere!

3nt-ansgar-tonsberg-kvadrat-1

Den 26. juli er vi kommet til veis ende for sommerens Norgesturne, men det stopper ikke her. Vi skal nemlig avslutte turen med en topp dag nede på Hamresanden rett ved Ansgarskolen hvor det forhåpentligvis blir vind nok til vindsurfing og kanskje kite? En skikkelig festavslutning!

3nt-ansgar-kristiansand(2)-kvadrat-1