Team på tur til Tromsø

Elevene fra disippelklassen har vært ute på misjonstur. Istedenfor Romania ble det plan B som var Nord-Norge. Elevene delte seg opp i to team: Team Tromsø og Team Bodø. Miljøarbeider Malin forteller om Team Tromsø sin tur:

Team Tromsø sin misjonstur består av nye opplevelser, turer, møte mye mennesker og det å jobbe i menighet. Vi har fått sett mye av Tromsø. Vi gikk Sherpatrappa opp til Fjellheisen som har fantastisk utsikt over hele byen, vi har sett Planetariet, vært på bowling, besøkt Tromsøbadet og vi har sett mye av denne fine, arktiske byen. Vi var også så heldige at vi har opplevd nordlys!

Vi har vært masse på Frimisjonen i Tromsø som er en fantastisk plass å være. Der har vi vært med på bønnekveld, «Connect» med ungdommene, åpen lunsj og søndagsmøte. Vi har også vært innom Frelsesarmeen og gitt mat til de som trenger det. Vi har fått oppleve så utrolig mye, men vi har også lært hverandre bedre å kjenne. Vi har også fått muligheten til å utfordre oss selv og hverandre på mange forskjellige plattformer.

Takk for oss Tromsø! Vi sitter igjen rikere på både minner og opplevelser.

Malin Liknes