Sliter du med små eller store utfordringer som hindrer deg i din studieprogresjon? Du har flere muligheter.

Skolens studentpastor

Anne-May Abrahamsen er Ansgarskolens studentpastor. Anne-May bruker mye av sin arbeidstid til samtale med studenter på høyskolen og elever fra bibelskolen. Ønsker du en samtale er det bare å ta kontakt for "timebestilling".

Kontaktinfo til Anne-May finner du her. Ønsker du å booke en time til samtale kan du bestille det her eller scan QR-koden nederst på siden.

1anne-may

SiA Helse

Som ATH-student er du medlem av SiA (Studentsamskipnaden i Agder). SiA Helse for studenter er et supplement til den offentlige helsetjeneste. SiA ønsker å bidra til at utgifter til helsetjeneste holdes på et lavt nivå for den enkelte student og på den måten støtte opp under en normal studieprogresjon. SiAs Helse- og sosialtjeneste gir tilbud innen 2 områder: helsekasse og psykolog/psykososial helsetjeneste. Les mer om tilbudene her - eller gå direkte til timebestilling.

kode

QR-kode til booking av time hos Anne-May