1.Bli bedre kjent med: Cato Gulaker!

Nå skal vi gjøre noe gøy her! Jeg har startet opp en liten serie her på bloggen; Bli bedre kjent med...!
Dette er for at dere som leser om Ansgarskolen og hva vi gjør her, skal få bli litt bedre kjent med noen av de ansatte! Disse menneskene jobber på skolen, og er de dere kommer til å møte, og kommer til å ha mye med å gjøre, om dere begynner her!
Alle de ansatte jeg har snakket med har fått de samme spørsmålene, men det er helt utrolig hvor mange like, men også hvor mange forskjellige svar jeg fikk tilbake!

Vi starter allerede idag!

Bli bedre kjent med Cato Gulaker!

1. Hva jobber du som, og hvorfor jobber du som dette?
          - Jobber som inspektør og bibelskolelærer, fordi det er spennene å jobbe i den kombinasjonen mellom de fagene jeg har, og sammen med de elevene som kommer. Jeg er veldig interessert faglig sett! Jeg synes også det er gøy å undervise 18,19,20-åringer som kommer for å gå på bibelskole.

2. Sivilstatus?
          - Jeg er gift med Ann-Karin og vi har tre barn:)

3.  Fem ting som beskriver deg!
          - Seriøs, Grundig, Aktiv, Kreativ og Flittig

4. Når du er i ditt ess, hva gjør du da?
          - Da skaper jeg noe!

5. Hva er det beste med Ansgarskolen?
          - Det beste med Ansgarskolen er faktisk kombinasjonen mellom bibelskole, høyskole og internat.

Cato med en av de søte små sønnene hans! De var ute på sopptur på Bibelskolens første opptur i år, mens elevene spilte frisbee!

Jeg utfordret også Cato til å fortelle meg en bra vits! Da fikk jeg denne!

"Menneskene og miljøet ved skolen er såpass unikt i sitt slag i Norge at du ikke har råd til å la vær å gå her!" -Cato

Takk til Cato!

-Lovise (bloggansvarlig)