Team Haugesund- vi koser oss

Nå er uka snart over, og vi har hatt det aller tiders. De siste dagene har vi fått være med på bønnemøter, barnekor, dramagruppe, holdt flere andakter, hatt samtale med pastoren i menigheten, vært på kafè i byen, shoppa, vært på enda et middagsbesøk hos et ektepar i menigheten, vært med på speideren, kveldsmat hos ungdomspastoren, og kost oss med pizzalaging, filmkvelder og snop.

Vi hadde vår egen lille "halloween"

Gjertrud holder andakt for barnekoret!

Middagsbesøk hos noen i menigheten:)                  Kvelds hos ungdomspastoren :)

På tirsdag kom en i menigheten med pizza til oss, vi har virklig blitt tatt godt i mot!!

På onsdag var vi på totalen kafè, den ligger i gågata og er drevet av pionerkirka. Der har de to gudstjenester hver søndag. De har bestemt seg for å samle deres kjærlighet til Gud, kaffe og kultur i ett bygg. - de har utrolig god kaffe mocca!!!

I helgen har vi fått lov til å være med på alpha weekend, hvor tema er Den Hellige Ånd, det gleder vi oss masse til!!