Ansgar Gospel Choir - ON TOUR

Endelig reiser Ansgar bibelskole på konsertturne igjen med Ansgar Gospel Choir! Etter en inspirerende studietur til New Orleans er vi nå klare for å servere mye spennende til publikummet her «hjemme».

Dirigent og gospelentusiast John Yngvar Syvertsen (alias Syver) har hentet låter fra den amerikanske gospel sjangeren. Han har funnet fram musikk som du sjeldent hører i Norge, så dette repertoaret har virkelig et unikt uttrykk. Konserten består av nyinnspilte sanger som bibelskoleelvene har spilt inn dette semesteret.

Tittellåten «Bless Me» handler om det å være takknemlig for det vi har, i stedet for å bruke masse energi på det vi ikke har. Alt vi har er en gave. Frelsen er en gave, la oss glede og fryde oss over hans kjærlighet som etterjager oss og som gir oss nytt håp. La oss huske og takke Gud under alle forhold.

Sangen “Get up” tar for seg hvordan vi må begynne å glede oss over det vi er gitt. Å reise oss opp og takke vår Gud for friheten vi har i Han. Det handler om å begynne å leve i denne friheten og gi det videre. «Get up Y´all».

Ønsket med denne turnéen er å oppmuntre publikum til å løfte blikket fra oss selv og opp til Han som er større!

Gud møter oss alltid med håp, alltid med framtid, og alltid med en ny begynnelse og en ny start!

Du får en uforglemmelig kveld der vi tar publikum med til New Orleans og amerikansk gospel på sitt beste!

Få med deg en fantastisk konsert med koret på et av stedene nedenfor.

Turnéprogram:

Fredag 17. mars, kl. 20.00