Kronerulling til Ansgar bibelskole

gi-en-gave---abs

Kutt i statstilskudd til bibelskolen

Det er varslet å kutte 10% til bibelskoler i statstilskudd i 2023. Dersom forslaget i statsbudsjettet opprettholdes, vil kuttet innebære et inntektsfall på 500 000,- kroner for Ansgar bibelskole.

Vil du være med å sikre driften av Ansgar bibelskole?

Vi setter nå i gang en kronerulling for Ansgar bibelskole med mål om å samle inn
kr. 500 000,-. Alle som tegner seg som fast giver på kr. 200,- eller mer i måneden, eller gir et engangsbeløp på kr. 5 000,- eller mer, er med på trekningen av et Kjell Nupen-litografi til en verdi av kr. 10 000,-.

Førstemann ut som sponsor

«Hvis 50 sponsorer gir 10 000,- kr til bibelskolen, dekker det inn varslede budsjettkutt fra myndighetene.» Svein Andersen, forlagssjef for Hermon forlag.

Forlagssjef fra Hermon forlag, Svein Andersen, kom med et spontant forslag om at 50 sponsorer gir 10 000 kr hver til bibelskolen for å dekke inn disse pengene.

Hvorfor har du lyst til å bidra økonomisk til Ansgar bibelskole?

«Jeg har selv flere barn som har gått på bibelskolen, og ser hva det bygger inn i livet til unge mennesker. Et år på bibelskole gir et solid fundament for troen, og for livet som kristen i den utfordrende hverdagen som mange opplever i vår tid. Det gir evighetsverdier», sier Svein Andersen.

Han er med glede «førstemann ut» som sponsor til Ansgar bibelskole. Blir du eller din bedrift også med?

Uansett om du er bedrift eller privatperson så er vi takknemlig for din støtte.

Slik går du frem:

1. Gå inn på https://gi.ansgarskolen.no/bibelskolen
  2. Velg mellom engangsbeløp og fast giver. Du får valget om å betale med Vipps eller kort.

Takk for din gave!