Se danseforestillingen “Lost in Expectations”

Fredag 13. mai viser danselinjen forestillingen «Lost in Expectations» kl 18.30 i Aulaen. Her kan du se ulike dansestiler, alt fra Lyrisk til Hip Hop. Danserne tar dere gjennom de ulike følelsene man kan ha til forventninger. Det kan være forventninger man har til seg selv, til andre eller til samfunnet –og også til Gud.

“Gjennom livet har vi mange forventningar, både av andre, til andre, til oss sjølve og til Gud. Enten vi klarar å leve opp til forventningane eller vi opplever å ikkje strekke til, er det eit mangfold av kjensler i møte med våre forventningar. Vi kan kjenne på meistring, spenning og lykke. Vi kan derimot også føle oss fortapt, drukna, og sugd inn i eit svart hull av forventningar og er dermed Lost In Expectations?” Gina Gundersen, lærer på danselinja.

Forestillingen passer for alle og varer i under 1 time. Inngangsbilletten koster kun 50 kr og er gratis for barn under 12 år.

Overskuddet går til barnehjemmet Jakobshus i Colombia. Vipps: 540456

Velkommen!